Bij een prospect hoorde ik een verhaal over een nieuw aangestelde medewerker Personeelszaken met als onderwerp ‘de moderne werkplek’.

Wat was er aan de hand, en waarom werd ik uitgenodigd? Simpel. De huidige automatiseerder leverde prima werk, de werkplek was vrij consistent beschikbaar. De nieuwe medewerker stoorde zich aan het feit dat de systemen niet waren te integreren met het HRM pakket. Dit vormde de vraag naar een meer open en flexibele werkplek. Dus werd er een voorstel gevraagd van de huisautomatiseerder. De ‘accountmanager’ had er alleen al 5 weken over gedaan een voorstel te maken voor de vraag vanuit de organisatie: Wij willen een moderne werkplek en niet langer gebonden zijn aan Citrix.

Na 5 weken wachten is je loyaliteit als klant wel een keertje op en ga je toch binnen je netwerk kijken naar andere mogelijkheden. Zo kwam ik aan tafel.

Wat wil de klant?

  • Office365, want daar werkt de rest van de wereld om hen heen ook mee. Check, onze go-to oplossing.
  • Overal (plaatsonafhankelijk) werken op elk apparaat (Bring Your Own Device of kortweg BYOD)
  • Veilig de data opslaan binnen een Nederlandse datacentrum
  • Ondersteuning voor – uiteraard- deze cloud omgeving en, ook belangrijk, all-in support voor de kantoorautomatisering.

Deze klant hebben we een voorstel gestuurd voor een migratie naar onze Online werkplek in combinatie met Office365, ondersteund door onze 2ICT Unlimited beheer oplossing.

Resultaat voor de -inmiddels- klant:

  • een geschatte besparing van 40% op de totale ICT kosten
  • Eenvoudig koppelen met andere platformen door API integratie en grote ecosysteem Office365
  • Nooit meer losse IT facturen voor beheer op locatie

Wil jij nou ook een upgrade van je manier van werken? Ik geef je graag een rondleiding in onze manier van werken en onze moderne workspace oplossing. Tijd voor koffie 🙂

Share This