Werkt u op verschillende locaties en wilt u uw documenten overal beschikbaar hebben? Dan is onze Autotask Workplace een goede oplossing. Ongeacht waar u bent, kunt u op elk apparaat uw bestanden veilig ordenen, opslaan, beheren en delen met interne en externe partijen.

Gemakkelijk samenwerken

Bestanden worden ingedeeld in ‘projecten’. Gebruikers kunnen gemakkelijk vanaf elk apparaat belangrijke documenten bekijken, afdrukken, markeren, zoeken en delen. De interne en externe toegang is volledig transparant. Dankzij de automatische back-ups, versiebeheer en automatische synchronisatie kunnen gebruikers beschikken over bestanden wanneer dat nodig is. Autotask Workplace slaat uw bestanden en wijzigingen voor 90 dagen op. Herstellen is een kwestie van een paar muisklikken.

U kunt uw bestanden lokaal opslaan om offline te werken aan uw projecten. Wanneer u weer verbinding maakt met internet, worden uw bestanden automatisch gesynchroniseerd. Alle leden van het projectteam krijgen desgewenst een notificatie omtrent de update.

Autotask Workplace Dashboard

De basis van het Autotask Workplace platform voor Cloud samenwerking is het dashboard: Een intelligente lijst van alle projectactiviteiten waarop alle nieuwe items en wijzigingen van documenten chronologisch worden vermeld. Dankzij de gepatenteerde weergave technologie van Autotask Workplace kunt u meer dan 40 verschillende document typen bekijken op uw tablet of smartphone zonder het document te downloaden. Via het dashboard kunt u binnen seconden een grote hoeveelheid aan gegevens bekijken en automatisch bijwerken.

Met Autotask Workplace kunnen alle teamleden samenwerken aan projecten en opmerkingen toevoegen. Wanneer een opmerking of wijziging wordt aangebracht, krijgen de leden bericht via e-mail of sms zodat ze meteen kunnen reageren als dat nodig is. Uw team kan snel handelen en iedereen is altijd op de hoogte.

Productief vanaf elk apparaat

Autotask Workplace werkt op meer dan 800 mobiele devices, waaronder iPhone, Android, Windows Phone en BlackBerry. Het platform biedt een rijke mobiele ervaring onderweg. Weergave van documenten is geoptimaliseerd ongeacht de verbindingssnelheid. Met Autotask Workplace kunt u online project werkruimten creëren en altijd samenwerken met uw team, zelfs als iedereen onderweg is.

Geïntegreerde services

Zowel Hosted Exchange als Autotask Workplace zijn geïntegreerd in ons gebruiksklare configuratiescherm. Dus als u een Exchange-account bij ons hebt en Autotask Workplace toevoegt, hoeft u zich maar één keer aan te melden met dezelfde veilige aanmeld gegevens.

Office365

Autotask Workplace biedt een geïntegreerde oplossing met Office365. Hiermee wordt de gebrekkige werking van OneDrive geen obstakel meer over te stappen op Office365.

Veilig delen met externe partijen
U kunt bestanden en mappen delen via read-only links met controle over uploaden en downloaden. De vervaldatums en wachtwoorden kunnen worden ingesteld met het oog op maximale beveiliging. Opmerkingen, de revisie geschiedenis en andere activiteiten van het team zijn onzichtbaar voor bezoekers. Wel kunnen teamleden desgewenst bezoekers toestaan om een bestand te downloaden.

100% AES SSL Encryptie van bestanden
Metagegevens over accounts, gebruikersprofielen en bestanden worden opgeslagen op afzonderlijke servers en gekoppeld aan unieke codes. Voor webverbindingen geldt een 256-bits SSL-verbinding, en agents maken verbinding via 168-bits SSL-versleuteling. In onze supermoderne datacenters worden regelmatig kopieën en back-ups van gegevens gemaakt. De datacenters worden 24/7 fysiek bewaakt. Alle data bevindt zich in datacenters in Copenhagen en valt onder EU wet en regelgeving.

Automatische back-ups en eenvoudig herstel
Met Soonr Workplace wordt automatisch een back-up van uw bestanden gemaakt terwijl u werkt. U raakt nooit meer een wijziging kwijt. Bij het verzenden en opslaan van bestanden naar onze externe datacenters maakt Soonr gebruik van 256-bits versleuteling. U kunt zich concentreren op uw activiteiten in de wetenschap dat uw bestanden altijd veilig zijn.

Gegarandeerde beschikbaarheid
Met Soonr Workplace worden uw documenten geoptimaliseerd voor weergave – ongeacht verbindingssnelheid, beheer, toegangscontrole en rapportage tools – en ondersteund door uitgebreide service level agreements. Nu kunt u eindelijk eenvoudig, controleerbaar en beheerbaar samenwerken op afstand en kunnen uw medewerkers op elk moment, op elke locatie en op elk apparaat productief zijn.

100% Encryptie

Autotask Workplace gebruikt 256 bits AES SSL Encryptie om bestanden op te slaan op uw device, in transit en in het datacenter.

Samenwerken met uw klant

Autotask Workplace maakt bestanden uitwisselen eenvoudig en veilig. Beter dan WeTransfer en YouSendIt, en in 1 klik geregeld.

Werkt overal

Autotask Workplace werkt op elk device, overal ter wereld. Verloren devices zijn in 2 klikken gewiped.

Pakketten en prijzen

We bieden Autotask Workplace in twee varianten aan; mét en zonder support; Basic en Business.

Autotask Workplace

Email support
20/maand
  • 50GB opslag, uitbreidbaar
  • 256bits AES SSL Encryptie
  • Datacenter in Copenhagen
  • QR code voor snel terugzoeken
  • Eigen beheer portal
  • Email support
  • Staffelkorting vanaf 3 gebruikers
  • Telefonische support

Autotask Workplace

Full support
25/maand
  • 50GB opslag, uitbreidbaar
  • 256bits AES SSL Encryptie
  • Datacenter in Copenhagen
  • QR code voor snel terugzoeken
  • Eigen beheer portal
  • Email support
  • Staffelkorting vanaf 3 gebruikers
  • Telefonische support

Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan ik Autotask Workplace eerst proberen?

Zeker. We stellen u graag een test versie voor maximaal 3 gebruikers ter beschikking. Mail naar sales@2ict.nl voor een demo account.

Kan 2ICT mijn bestanden overzetten?

2ICT kan u begeleiden bij het maken van opslag beleid, de migratie van uw bestaande opslag en het toekennen van rechten aan de diverse groepen. We doen dit voor een vast bedrag per account, en is zelfs kosteloos bij een overeenkomst voor 36 maanden.

Waar wordt mijn data opgeslagen?

Uw datacenter staat encrypted opgeslagen in Copenhagen, Denemarken. Wij kunnen u voorzien van een SLA, Escrow overeenkomst en door onze aansluiting bij ICTWaarborg kan de dienst bij calamiteiten ook worden voortgezet bij een andere partij, aangesloten bij ICTWaarborg.

Dropbox is gratis, waarom zou ik dit gebruiken?

Wanner u Dropbox gebruikt, bent u akkoord gegaan met de EULA waarin staat dat de data niet langer meer van u is, maar van Dropbox. Valt dat binnen uw bedrijfsstrategie?

En Google Drive dan?

Zie dropbox.

Start vandaag nog met samenwerken

Wij weten zeker dat u nooit meer anders wil samenwerken, laat ons u overtuigen.