ICT Servicedesk

Een goede servicedesk verhoogt uw productiviteit

De servicedesk is het centrale contactpunt van uw organisatie met de in- of externe IT afdeling. Hier worden problemen geregistreerd en opgelost, en kun je vragen stellen of om advies vragen. Het doel van de servicedesk is om ervoor te zorgen dat jouw gebruikers maximaal productief blijven. Dit kun je als organisatie intern oplossen met ons gratis meegeleverde registratiesysteem, of je besteedt de Servicesk volledig uit aan 2ICT.

Mail

Het email adres van de Servicedesk:

Mail naar: ServiceDesk@2ict.nl

w

Whatsapp

App uw vraag naar 0652372336.

U krijgt tijdens kantoortijden binnen 15 minuten antwoord!

Telefoon

Bel ons op 0341 429 724. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 – 17.30

Probeer onze servicedesk!

Heeft u nu een probleem, maar nog geen abonnement bij 2ICT? Neem contact op, we kijken direct hoe we u verder kunnen helpen.

Ons recept vooreen goede Servicedesk

Een ervaren team

Alles valt of staat voor ons met een fantastisch team van mensen die goed op elkaar zijn ingespeeld. We wisselen jonge instroom af met doorgewinterde professionals. Ze zijn allen gecertificeerd in vrijwel ons hele portfolio.

Goed gereedschap

Met onze state of art tooling kunnen we veel problemen zien aankomen en kunnen we bovendien veel zaken automatisch laten verhelpen. Onze remote control tooling is snel en zonder onderbrekingen.

e

Procesgestuurd werken

Zonder proces ben je nergens. Wij denken en handelen allemaal volgens efficiente en bewezen processen. Van ITIL tot SCRUM, we bedenken het niet zelf maar handelen er wel naar. Lukt er iets niet dan kunnen we altijd terugvallen op onze processen.

Documentatie, documentatie, documentatie..

Zonder documentatie is efficiënt support leveren erg moeilijk. 2ICT gebruikt een professioneel documentatiesysteem waarin we informatie vast leggen van jouw IT omgeving. Hier krijg je zelf ook toegang toe zodat je exact weet hoe jouw IT is geconfigureerd.

Veelgestelde vragen

Werken jullie ook in het weekeinde?

Als techneut rust je nooit, maar ben je continu in zoektocht naar gave techniek. Op werkdagen zijn we gelopend van 08.00 tot 17.30. Buiten deze tijden kun je een BuitenKantoortijden SLA afsluiten, of zelf een 24×7 SLA. Voor escalaties bieden we iedereen de mogelijkheid gebruik te maken van onze ‘hekje 9’ optie om direct een techneut die stand-by heeft aan de lijn te krijgen. Uiteraard betaalt u daarvoor een passende vergoeding.

Hoe zit dat met Apple?

Apple maakt erg mooie hardware en software, maar het blijft een uitdaging dit te koppelen aan standaard IT. Wij zijn er bekwaam in, we hebben een paar heuse Apple fanboys rondlopen die u graag aan de hand nemen.

Wat zijn jullie uurtarieven?

Wij geloven in transparante, eerlijke dienstverlening. Daar hoort een passend uurtarief bij, bepaald door aard van de werkzaamheden, tijd van uitvoering en onderliggende SLA. Dit kan al vanaf 75 euro per uur. Nog liever maken we een prestatiecontract (SLA) met u op voor voorspelbare maandlasten.

Wat is de minimale contractduur?

Alle dienstverlening bij 2ICT is per maand opzegbaar. Wel kunnen we samen een langere periode overeenkomen met een aantrekkelijk prijsmodel.

Leveren jullie ook hardware?

Bij het uit handen nemen van uw Servicedesk hoort wat ons betreft ook het leveren van nieuwe en vervangende hardware. We hanteren eerlijke marktconforme prijzen en regelen ook vervangende onderdelen mocht er iets stuk gaan.

Start vandaag nog!