2ict september 2023

“Op het ROC in Almere heb ik de opleiding tot helpdeskmedewerker gevolgd. Toen ik voor het eerst bij 2ICT op gesprek kwam, voelde dit gelijk als een fijne club gemotiveerde mensen waar ik graag bij wilde horen.

“Ik werk 4,5 dag als servicedeskmedewerker. De meeste telefoontjes komen via mij binnen. Erg leuk en uitdagend aan dat eerste klantcontact? Ik probeer technisch, moeilijke taal te vertalen naar een simpele Jip en Janneke-variant.”

“Het mooiste aan mijn werk? We staan als één team achter elkaar en achter de klant. Dit is vooral bij storingen zichtbaar. Natuurlijk zijn dat minder fijne momenten voor onze klanten. Aan ons de taak om dat zo snel mogelijk te verhelpen. Echt topsport!”

“Mijn ambitie voor de toekomst? Ik zou heel graag consulent willen worden zodat ik klanten actief kan gaan benaderen. Tijdens mijn opleiding ben ik ‘verliefd’ geworden op Microsoft 365. Daar kunnen veel bedrijven nog zoveel meer uithalen. Door dit actief bij de klant op locatie uit te kunnen leggen en om ze te leren omgaan met de Microsoft-applicaties is voor zowel de klant als voor 2ICT een meerwaarde in mijn ogen.”