IT Servicedesk

Onze servicedesk zorgt ervoor dat jouw gebruikers productief blijven.

Heb je een computerprobleem? Is er een vraag over een update van de software? Of loop je rond met een ander ict-vraagstuk? Wij kunnen je helpen. Wist je dat onze medewerkers zelfs kunnen fungeren als jouw eigen servicedesk?

Centraal aanspreekpunt voor jouw computervragen

Onze IT Servicedesk is het centrale aanspreekpunt voor medewerkers van jouw organisatie. Hier worden jouw computerproblemen geregistreerd en opgelost. Ook kan je bij ons it-vragen stellen of om advies vragen. Ons doel? Ervoor zorgen dat alle medewerkers uit jouw bedrijf zo productief mogelijk blijven door ze enkel te laten werken aan hun core business.

Onze servicedeskwerkzaamheden bestaan globaal uit twee verschillende aanpakken. Enerzijds stellen ons online servicedesk registratiesysteem beschikbaar zodat jouw medewerkers zelf aan de slag kunnen. Maar het is ook mogelijk dat we jouw volledige servicedesk overnemen. Naast het oplossen van jouw it-vraagstukken, wordt onze servicedesk ook steeds vaker ingezet voor andere organisatorische zaken zoals het beheer van jouw data, documentatie en infrastructuur.

IT Servicedesk hét aanspreekpunt voor opdrachtgevers

De IT Servicedesk fungeert daarmee als hét aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers die een vraag hebben over een product of dienst. Is er een ict-probleem? Dan handelen wij dat af. Organisaties kunnen bij 2ICT terecht wanneer ze vragen hebben over de diensten van hun eigen it-afdeling. De IT Servicedesk fungeert op die manier als verlengstuk van jouw eigen ict-medewerkers.

Vaste contactpersonen bij 2ICT

Onze servicedeskmedewerkers spreken de taal van onze klanten, zodat vragen, problemen en/of andere zaken snel kunnen worden opgelost. Vaste contactpersonen per organisatie zorgen ervoor dat wij op de hoogte zijn van alle ict-componenten binnen het bedrijf. Onze medewerkers hebben kennis van zaken, zijn communicatief zeer vaardig en denken altijd oplossingsgericht.

Komen we er onverhoopt niet uit? Dan staat er naast onze eerste lijns-medewerkers altijd ook nog een tweedelijns ondersteuning paraat die op zoek gaat naar de juiste oplossing voor jouw ict-vraag.

Voordelen van onze IT Servicedesk?

  • Je kunt je bezighouden met de core business van jouw bedrijf
  • Wij reageren razendsnel op vragen en computerproblemen
  • Jij hebt bij ons vaste contactpersonen met kennis van zaken
  • Je maakt qua ict altijd gebruik van de nieuwste functionaliteiten
  • Jouw software is altijd up-to-date
  • Onze skilled servicedesk denkt oplossingsgericht

Twijfelt u of wilt u advies?

Vul onderstaand formulier in dan nemen we het samen met u door.

"*" geeft vereiste velden aan