Een gedreven team van ICT'ers
Kennis, kunde en ervaring onderscheidt ons echt van de rest.
Douwe DokterJunior customer support engineer (1e lijn)

David MikJunior customer support engineer (1e lijn)

Daniël RoversJunior customer support engineer (1e lijn)

Marcel van der HeemCustomer support engineer (2e lijn)

Marco BoonenCustomer support engineer (2e lijn)

Bert-Jan DokterCustomer support engineer (2e lijn)

Erik RudolfsCustomer support engineer (2e lijn)

Tom van der StormCustomer support engineer (2e lijn)

Thierry SchuitemakerCustomer support engineer (2e lijn)

Nelson WagenaarCustomer support engineer (2e lijn)

Jort BlaauwSenior support engineer (3e lijn)

Tom EngelenSenior support engineer (3e lijn)

Martijn LunstrooSenior support engineer (3e lijn)

Tomas MoesTeammanager Customer Support

Tim BosmanProcesmanager

Judith MulderServicedeskmedewerker

Henny PostServicedeskmedewerker

Thalina van OlstSenior administrateur

Sharon BruininkAdministratief – P&O

Manuela StriperAdministratief medewerker

Peter de HaasOperationeel directeur

Erwin BruininkOndernemer

Marcel LangevoortOndernemer

ICT ontwikkelt zo snel
dat u wel moet bewegen.
2ICT beweegt mee.
2ICT is er voor iedere organisatie die behoefte heeft aan betrouwbare ICT.
Overal beschikbaar, veilig en op een eenvoudige manier aangeboden.
Wij houden van een goed verhaal en wie vertelt ze nou beter dan u? Bekijk hier een aantal succesverhalen van onze klanten.

“2ICT handelt proactief"
Advanced Performance Parts

“Ik zit bij de juiste club!”
Berry van Thiel - Van Thiel Transport
Veilige cloud werkplek
Met je eigen (mobiele) apparaat maak je overal via het Internet probleemloos verbinding met je veilige digitale cloud werkplek. Je hebt geen omkijken meer naar je lokale IT-omgeving. Daarnaast bespaar je energiekosten en is jouw data veilig. Er staan geen bedrijfsgegevens op je lokale apparaten. Je bent altijd up-to-date en kunt gebruik maken van de nieuwste functionaliteiten.
Door selfservice mogelijkheden heb je volledige controle. Denk aan een selfservice portal, waarin je veel voorkomende IT zaken makkelijk regelt. Je krijgt met cloud analytics volledig inzicht in het gebruik van de virtuele werkplek. Hiermee beheers je ook applicatie licentiekosten.

2ICT
Onze servicedesk medewerkers spreken de taal van onze klanten, zodat vragen, problemen en/of andere zaken snel kunnen worden opgelost. Vaste contactpersonen per organisatie zorgen ervoor dat wij op de hoogte zijn van alle IT componenten binnen het bedrijf. Wij stellen ons servicedesk registratiesysteem beschikbaar aan onze klanten. Ook kunnen wij de volledige servicedesk overnemen.

UNLIMITED betekent ook: geen opstartkosten
Wij zorgen ervoor dat bestaande data snel en veilig wordt overgezet naar de 2ICT virtuele werkplek. Afhankelijk van de hoeveelheid data, kunnen we dit in een dag realiseren. De kosten voor de migratie naar 2ICT zijn voor onze rekening.
Voorbeeld: Een MKB bedrijf met 18 werknemers die gebruik maken van Exact Online, Microsoft Office en voorzien is van Windows 10/11 werkplekken is met 1 dag over op onze veilige cloud werkplek.